Inspired by Spring

 Here is the T-shirt I wore on the first day of spring. This crop T-shirt style is very popular this season so I got inspired by Spring and redesigned it in my own vision. I actually hand printed this abstract butterfly because I really love colors and I think this will be a hit for the summer. 
You will see more unique items printed this wasy because it seems they are really popular and I am so Happy about it!
So if you want a T-shirt like this, just write me an email.
How did you start your spring?



Acesta este tricoul purtat de mine in prima zi de primavara a anului acesta. Croiala asimetrica de genul acesta se afla printre tendintele verii, iar pentru ca venirea primaverii m-a inspirat am reusit sa interpretz si eu aceasta tendinat in viziunea mea. Modelul abstract care sugereaza un fluture a fost pictat manual pentru ca iubesc culorile si vroiam sa ii dau putina viata. Cred ca va fi un hit vara aceasta!
O sa vedeti mai multe creatii pictate in acest gen pentru ca deja au mult succes pe piata, ceea ce ma  bucura foarte mult!
Asa ca daca va doriti un astfel de tricou, scrieti-mi un email!
Voi cum ati inceput primavara aceasta?






0 comments:

Post a Comment