New Face Cream

 As I really needed a moisturizing cream today because my last one was empty, I got one at the first glance from a local drug store.
I had to pick between the Nivea Oxygen night cream and Aslavital moisturizing cream with clay, because all the others seem not appropriate for my skin condition. 
Even if I have mixt skin, it really need moisture, especially in the winter, so I really wanted a thick, moisturizing cream. finally I picked the Aslavital cream, that was around 6 euros, nivea was a bit more cheaper.
Anyway I am very curious on how this cream will work for me, and I will keep you posted.
What is your favorite face cream?


 Cum aveam nevoie disperata de o crema hidratanta deoarece cea veche era goala de azi dimineata si nu stiam exact ce sa imi iau, mi-am cumparat azi una de la o farmacie din zona.
Aveam de ales intre Nivea Oxygen crema de noapte si Aslavital cream hidratanta cu argila, pentru ca toate celelalte nu pareau potrivite pentru tenul meu. 
Chiar daca am tenul mixt, el trebuie hidratat bine mai ales iarna, asa ca vroiam o crema chiar grasa, dar potrivita tenului meu.
In final am ales crema hidratanta de ala Aslavital, care a costat aproximativ 24 de lei, nivera totusi putin mai ieftina.
Oricum, sunt foarte curioasa daca ma va ajuta aceasta crema si va voi tine la curent cu impresii pe parcurs.
Ce crema de fata preferati voi?

Photo sourse/sursa foto: http://www.farmaciastejara.ro/aslavital-crema-hidratanta-p-3527.html

0 comments:

Post a Comment