DIY Chain Cardigan

 Here is a simple trick to renew your wardrobe. Easy to do, even if you are not that  familiar with sowing.
You need, a simple cardigan, sweater, or even a jacket if you like. 
Some thread matching the color of the  cardigan; you can also use transparent thread too,a sowing needle and some chain. you should measure how much you need, before buying. 
I haven't so, I will buy more to add to the sleeves end too.
I chose a dark grey metallic chain, but you can pick any color or size, you can even add 2-3 strands of chain.
You start at one end, and try to keep the same pace taking into accound the edge of the fabric, it should be even. 
You should make a loop over each chain link so that it would stay on pretty good.
And it is just as simple as that.
Here is a before and an after picture. 
How do you like it?
Simple enough?



V-am pregatit un mic proiect prin care va puteti reinnoi garderoba rapid si cu investitie minima si nici nu trebuie sa fiti foarte familiarizati cu cusutul.
aveti nevoie de un cardigan simplu,sacou sau orice jacheta pe care vreti sa aplicati lant.
O ata in culoarea cardiganului sau puteti folosi chiar ata transparenta, un ac de cusut mai mare si lant. Inainte sa cumparati lantul, ar  trebui sa masurati cati metrii va trebuie. Eu nu am facut asa, si va trebuii sa mai cumpar pentru a aplicat jos la maneca.
Eu am ales un lant metalic destul de lat, de culoare gri inchis. Alegeti orice nuanta si latime de lant doriti, puteti chiar pune 2-3 randuri de lant.
Incepeti la un capat,  tinand seama de marginea materialului care trebuie sa fie cat de cat constanta ca latime.
Ca sa tina bine si sa nu existe surprize mai tarziu, coaseti peste fiecare veriga a lantului.
Nu dureaza foarte mult , iar rezultatul este spectaculos.
Am atasat cateva cadre cu cardiganul simplu si dupa aplicarea lantului.
Va place? E destul de simplu?









0 comments:

Post a Comment