Vivid Colors for Cold Weather

 It is so cold outside and I really hate it! I hope that spring is close and it will bloom just after the snow melts. And yes, it will be all a puddle of ex-snow, and we will ruin all our shoes, The joy!
But yes, I am optimistic , and I will lie to myself that it is sunny outside.
Put my sunglasses on, a smile, and pretend I live in a fairytale where it is hot outside.


P.S. Mr. Snow...I HATE YOU!



E asa de frig afara si eu chiar urasc vremea asta! Sper ca primavara este chiar dupa colt asteptand sa se topeasca zapada , sa poata inflorii din toata puterea.
Si da, totul va fi initial o mocirla in care o sa ne stricam toti pantofii frumosi, Minunat!
Dar sunt optimista, si ma voi mintii ca este soare afara.
Imi pun ochelarii de soare pe ochii, un zambet pe buze, si voi pretinde ca traiesc intr-o poveste in care este foarte cald afara.


P.S. Dnul. Zapada... TE URASC!


 B.A.D. style Shoes






0 comments:

Post a Comment