It's only Rock 'n' Roll but I like it

I really love rock inspired outfits and I think they suit me well. This is a combination of vintage items, DIY studded shorts and a leather jacket designed by me.
The leopard scarf really has a sentimental value, because it was my father's and he used to wear it in concerts many years ago.

These pictures were taken a few days ago when it wasn't that cold outside, and yes I had a pillow under so I won't catch a cold. Now it's snowing and I really don't like it!
First of all ,because I hate snow, and secondly because I just washed my car:|
Hope you will have a great Sunday!


Cred ca cel mai mult mi se potrivesc tinutele de inspiratie rock si de fiecare data incerc sa aduc un suflu nou imagini. Aici am combinat elemente vintage, cu pantaloni scurti modificati de mine si o jacheta de piele creatie proprie.
Esarfa cu imprimeu de leopard are valoare sentimentala , apartinand tatalui meu care o purta acum multi ani in concerte, fiind in mare voga atunci. 
Fotografile au fost facute acum cateva zile cand nu era asa frig, si da, aveam o perna sub ca sa nu racesc.
Si acum ninge spre dezamagirea mea. In primul rand pentru ca nu imi place zapada si in al doilea  rand pentru ca abia am spalat masina :|
Sper ca macar voi sa va bucurati de ziua aceasta!








0 comments:

Post a Comment