Cupcake Party


 I know I promised yesterday that I would post the surprise, but after the party I was too tired to get the photos and publish them, and I appologize.
So here  are some snapshots from the little cupcake party I hosted yesterday. I also made some special pizza varieties that I  think turned out great.
Colorful cupcakes of different flavours, and yes I don't remember which is which, so it was  like take you luck on and see what it is filled with. Hopefully no one got hurt:P
Good music, giggles, laughter , hot teas and coffees.
I really enjoyed myself, hope that you all did too.
Thank you very much for coming!


Stiu ca am promis ieri ca voi posta surpriza, dar dupa petrecere nu am mai reusit sa scot fotografiile si sa le public pentru ca eram prea obosita, si  imi ecr scuze.
Mai jos sunt cateva instantanee facute aseara la mica petrecere cu prajiturele pe care am gazduit-o.
Pe langa dulciuri, am facut si cateva varietati mai speciale de pizza, care se pare ca au si iesit foarte bine.
Prajiturele colorate de diferite arome, si da, nu mai tin minte care ce aroma are si cu ce sunt umplute asa ca a fost un fel de roata norocului la alegerea lor. Cred ca nimeni nu a fost ranit in urma alegerii:P
Muzica buna, chicoteli, rasete, ceaiuri calde si cafea.
Eu m-am simtit foarte bine, sper ca si voi.
Multumesc foarte frumos ca ati venit!















0 comments:

Post a Comment