Personal touch

 Here are some pictures that I took while cleaning my room before Christmas. 
Some things that I really got attached to, with sentimental value.

Cateva fotografii facute in timpul curateniei de Craciun, in camera mea.
O parte sunt obiecte la care tin foarte mult fie ca m-am atasat de ele sau au valoare sentimentala.


 Perfume obssesion
Obsesie parfumata

 The bow I got on my first car for my 18 th Birthday!
Funda primita pe prima mea masina la 18 ani

 Creepy tree out my window
Copacul straniu din fata geamului meu


 Few of my Fashion books and magazines.
O parte din cartile si revistele de moda

 Curtains around my bed
Perdele in jurul patului
 Memories
Amintiri

 A Halloween party outfit during highschool.
O costumatie pentru petrecerea de Halloween de pe vremea liceului.

 4th grade
Clasa a-4a

 With my old friend Ale
Cu vechea mea prietena Ale

 Before a night out with the girls
Inainte de o iesire cu fetele

 There is never too much coffee
Niciodata nu este prea multa cafea

Painted detail on my wall
Detaliu pictat pe perete







 Playing with my hats
Redescoperind palariile mele
My lovely dog back home sleeping
Minunatul meu catel dorminddin nou acasa

0 comments:

Post a Comment