Concert Rihanna-Budapesta





Dupa cum spuneam, acum cateva zile am fost in Budapesta pentru ca aveam programate niste intalniri. Pentru ca s-a nimerit ca in acea perioada sa fie si concertul Rihannei, am luat bilete din timp. Poate va intrebati de ce? Nu este nici o revelatie muzicala din punctul meu de vedere dar astazi, este considerata un fashion icon. Vroiam sa vad amploarea showului facut de o vedeta supra mediatizata si numita in fel si chip, de la fashion icon, la femeia anului  etc, dar si viitor designer in colaborare cu  Armani . Deci ar trebui sa fie ceva de capul ei daca tot e asa ridicata in slavi. Ce imi place la ea? Ca nu e foarte slaba, areforma , arata a femeie sanatoasa. Imi place ca lucreaza constant la imaginea ei, chiar daca mai da rateuri. Imi place ca are curaj.
Concertul a avut loc in Laszlo Papp Arena-Budapesta.

Organizarea foarte ok, paza si protectie, garderobe, totul frumos pus la punct.
 Am ajuns cand deja mixa Calvin Harris datorita traficului infernal de la acea ora, plus cautat loc de  parcare.
Nu pot spune ca am fost impresionata de mixurile dj-ului, dar a fost ok. 
Apoi pauza, vreo 30-40 min timp in care s-a asteptat sa mai intre lumea de afara si sa se amenajeze scena.
Incepe show-ul cu piesa "Only girl"- sa zicem ca nu avea vocea incalzita, cu toate ca la o vedeta de talia ei, nu se accepta. Un semi playback, cantat pe langa note si s-a terminat piesa.  Dar sa nu uitam de peruca/ parul blond parca ars la un salon din cartier. Sa zicem ca stylistul avea probleme cu stomacul si si-a aranjat ea singura parul in timp ce facea vocalize.

Pot spune ca la capitolul logistica a stat bine. Lumini, scena, butaforii, clipurile dintre piese filmate foarte bine, chiar interesante. 
Dansatorii  erau pe ritm, schimbau costumele odata cu ea, iar instrumentistii foarte buni as zice eu.
La urmatoarele piese s-a descurcat tot mai bine, pot spune chiar ca are voce buna , iar piesele suna mai bine live si reorchestrate decat ca pe disc, sunt mai dinamice, mai interesante. Eu i-as propune chiar sa schimbe putin genul deoarece vocea ei merge foarte bine pe piesele cu influenta rock. Ba chiar a facut si un solo de tobe, nu foarte complicat ,dar s-a descurcat frumos. 
La coverul dupa piesa lui Prince:"Darling Nikki" se mai putea lucra putin, dar nu a fost catastrofa.
Ce as avea de comentat este ca avand in vedere ca cel putin 60% din public era de 12-16 ani, cred ca pune accentul prea mult pe sexualitate atat in versuri cat si in coregrafie ceea ce nu e chiar potrivit pentru acel procent de public.
Daca e sa vorbesc despre costumatii, as spune ca erau potrivite pentru scena, unele mai decente altele mai putin. Dintre acestea, 3 mi-au placut in mod special pentru ca ii veneau foarte bine. Body-ul negru cu hamuri din piele, rochia din paiete argintii si pantalonii scurti de blugi cu talie inalta si bustiera din paiete colorate.




 Concluzie: 1. Sa se faca roscata sau satena, bruneta, oricum nu blonda.
2.Sa reorchestreze piesele in varinate rock.
3. Sa gaseasca si alte teme mai interesante pentru piese, nu doar despre sex.
4. Sa fie mai atenta la cover-uri.


Sursa foto:http://rihannalounge.com
http://www.theybf.com, http://www.capitalfm.com
www.evenko.ca

0 comments:

Post a Comment