Me and Photography


 I always loved photography but never got to do it at a professional level and probably never will.
The thing is, that taking photos relaxes me, and whenever I am tensed or out of focus, I try to loosen up and take some pictures of anything around me. 
As this week has been really crazy, I had a little photo experiment done just to keep my creativity going. 
I am really pleased with what came out of this first try.
What do you think?


Tot timpul am fost atrasa de fotografie chiar daca nu am ajuns sa o practic le un nivel foarte inalt si probabil nici pe viitor nu se va intampla.
Chestia e ca fotografia ma relaxeaza si de cate ori sunt tensionata sau nu ma pot concentra. Atunci incerc sa ma destind si iau aparat; pozez lucruri din jurul meu ce ma inspira.
Cum saptamana aceasta a fost foarte haotica, mi-am luat putin din timp sa fac un mic experiment foto doar sa imi mentin creativitatea.
Sunt foarte multumita de ceea ce a iesit asa la prima incercare.
Ce ziceti?


0 comments:

Post a Comment