Win a unique handpainted T-shirt

As I said , I am giving away a prize to cellebrate the 500 fans I got on my facebook page. 
So here it is: A unique B.A.D. style T-shirt, handpainted by myself of course. It fits size S-M (loose fit)
In order to be able to win it, you have to:
1. Like my facebook page
2. Follow my blog through bloglovin or  GFC
3. Leave a comment with your email and full name

The giveaway will end on 3rd of May, so you still have a whole week.
The winner will be picked at random by random.org.
Good luck!


Dupa cum va spuneam, pregatesc un concurs pentru ca am atins pragul de 500 de fani pe pagina mea de facebook, si vreau sa sarbatoresc cu voi.
Premiul este un tricou B.A.D. style unicat, pictat manual de mine, bineinteles. Se potriveste marimii S-M fiind un croi lejer.

Pentru a avea o sansa sa il castigati iata ce trebuie sa faceti:

1. Da dati like la pagina mea de facebook
2. Sa imi urmariti blogul prin bloglovin sau GFC
3. Lasati un comment aici cu numele si adresa de email.

Concursul se termina in 3 Mai, asa ca aveti o saptamana intreaga sa va inscrieti.
Castigatorul va fi ales  prin random.org
Succes!



*open internationaly





0 comments:

Post a Comment