Favorites desserts


 I usually love spending time in the kitchen but the downside is that even if I adore eating desserts,I can't make them Don;t know why but most of them "die" before ever being finished/baked. 
But some actually turn out pretty good. These are my latest "masterpieces". 
A pavlova with sweet cheese, whip cream and forest fruits and pancakes. 
I made it with  vanilla ice cream, blueberry sauce and some whipped cream mixed with yoghurt. Very delicious I might say!



Imi place sa petrec timp in bucatarie gatind , iar cu toate ca deserturile imi plac la nebunie, cand e vorba de prepararea acestora , ceva se intampla. Blaturile nu imi cresc, cremele se cam taie sau sunt prea subtiri.... groaznic,,, Nu imi dau seama de ce  pentru ca urmaresc retetele cu atentie nu ca si la prepararea mancarii unde improvizez.
Cateodata insa imi si ies binisor chiar, iar cele mai recente sunt : Pavlova cu crema de branza dulce si fructe de padure, si" pancakes" , reteta primita de la Cristina Dirnea . Eu le-am facut cu frisca vegetala amestecata cu iaurt grecesc ca sa fie putin mai acrisoara, inghetata de vanilie si sos de afine. 
Merita incercata reteta. Merge foarte repede, sunt satioase sse delicioase. Cred ca daca as folosi o tigaie mai mare as putea face chiar "blaturi"de tort.












Flash sale! only 48 h to get your favorite knits from Romwe

0 comments:

Post a Comment