Wild Thing.....You make my heart sing


 So what if it's summer and I am wearing boots?! I just love how shorts look with mid calf or knee high boots, so blame me. Ok, let me tell you about the shorts.
 I got them about 6 years ago, back then they were long and grey, I just loved the frabic and cut so as they wore of, I tried to boost their coolness a bit. cut, bleached and colored in red, 1/4 left white. I think they are just perfect for this season. Don't you? 
Oh and I made some adjustments to my vinyl clutch; added some spikes, perfect for  self-defence .Kidding:P
Have a great day!


Si ce daca e vara si eu port cizme?! Imi place foarte mult cum arata cizmele cu pantaloni scurti , asa ca ma puteti invinovatii . Asa, deci sa va spun despre pantalonii scurti care au o mica istorie.
I-am luat acum vreo 6 ani, pe atunci erau gri si lungi, aveau croiul perfect. Pentru ca in timp s-au cam uzat, culoarea s-a dus, m-am gandit sa ii tunez putin. Taiati, decolorati si vopsiti in rosu, 1/4 a ramas alb.Cred ca au iesit foarte bine si sunt perfecti pentru acest sezon. Va plac?
Ah! Si geanta mea a suferit imbunatatiri; i-am adaugat niste tepi metalici, acum e perfecta pentru auto-aparare.
 Glumesc:P
O zi frumoasa sa aveti!










0 comments:

Post a Comment