Summer Dreaming-The Make-up


 Because I am really busy these days I haven't finished editing the pictures we took last weekend on the field, so I just played with some close-ups.
Kiaari Andreea did her own make-up here. She picked neutral colors with just a pinch of color, namely coral and green. I think the result is fantastic and suits the whole theme. I will get the other photos done so that you can see the whole image we had in mind.
Have a great day!

Penrtu ca zilele acestea am fost prinsa cu alte treburi,nu am reusit sa editez fotografiile facute weekendul trecut pe camp, ci m-am jucat doar cu cateva portrete.
Kiaari Andreea si-a facut singura machiajul de la aceasta sedinta foto. Ea a ales tonuri neutre si doar putina culoare, mai exact corai si verde. Cred ca a iesit foarte interesant si perfect pentru tema noastra. Voi edita si restul fotografiilor sa puteti vedea care a fost ideea noastra.
O zi frumoasa sa aveti!





0 comments:

Post a Comment