I will tell you a SEACRET

No, I have not misspelled the word. It is really about some great products from http://www.seacretspa.com.
By posting this I also want to thank my friend Ioana for this great B-day gift that I became addicted to. 
I got a nail collection set that includes, e body lotion, a nail file, a buffer and cuticule oil. As I am working a lot with my hands,  I my nails and cuticules need special care. I have been trying many products but none have done such a great job. I am really in love with the cuticule oil, and I love the smell of the body lotion. The nail files also do a great job, so I must say the set is amazing. I really recommend  buying it if you have nail problems, or they just need extra care.
 I use the oil and body lotion every night before going to bed, and the results can be seen  after evena short period of time.
Have you tried any other SEACRET products?

Nu am scris gresit titlul , este vorba de niste produse foarte bune de la firma SEACRET. http://www.seacretspa.com.
Prin intermediul acestei postari vreau sa ii si multumesc prietenei mele Ioana pentru cadoul foarte inspirat, de care am si devenit dependenta. Am primit un set nail collection care include lotiune de corp, ulei de cuticule , o pila si un buffer pentru luciu. 
Cum lucrez zilnic cu mainile, cuticulele mele au nevoie de produse speciale, iar pana acum nu am gasit nici unul sa fie la nivelul asteptarilor. Imi place foarte mult uleiul care se absoarbe destul de repede, dar si mirosul lotiunii de corp(rodie). Pila si bufferul fac treaba buna , iar unghiile mele arata bine chiar si fara nici un lac. 
Chiar va recomand sa le cumparati daca aveti probleme cu unghiile sau doar de putina atentie speciala. Eu folosesc uleiul si lotiunea de corp in fiecare seara , iar rezultatele nu intarzie sa apara. 
Voi ati folosit produse SEACRET?

















0 comments:

Post a Comment