New Bling Bling

 So it seems golden tones got my attention this season and because I didn't really had any golden jewelry I got some. Here are my recent purchases. A simple chocker, metallic hair cuff, howlite skull bracelet, spiked bracelet and two pairs of earrings . 
I am really curious how many times I will wear them because I don't usualy wear earrings.
 So what blig did you get for the season?


Se pare ca in acest sezon m-am lasat cucerita de nuante aurii si pentru ca nu prea avem nici o piesa pe auriu , mi-am achizitionat cateva. Iar cele mai recente le prezint aici. Un colier simple auriu purtat la baza gatului scoate orice tinuta din banalitate.Un accesoriu  metallic de prins parul si doua bratari, una cu tepi si cealalta cu cranii din howlit. Si doua pereche de cerceii pe care nu siu cat de des ii voi purta, pentru ca nu prea port  cerceii de fel, dar i-am cumparat ca mi-au facut cu ochiul.
Voi ce accesorii ati cumparat in acest sezon?







0 comments:

Post a Comment