B.A.D. style in "A for A" Store




 Here are some pictures form the grand opening of " A for A" store in Sibiu.
I am really sorry I couldn't make it because I would have loved to meet everyone there.
I heard the event was a real succes and they had a great time. 
So starting last week you can find my designs there . 
" A for A", Sibiu ,Konrad Haas,nb.2
Thank you Adriana Goilav and Alina Popa!



Cateva fotografii de la marea deschidere a magazinului "A for A" din  Sibiu.
Imi pare sincer rau ca nu am ajuns si eu sa particip la eveniment pentru ca mi-ar fi facut placere sa ii cunosc pe toti cei implicati, dar si invitatii prezenti.
Am auzit ca evenimentul a avut un real succes si  toata lumea s-a simtit bine.
Deci de saptamana trecuta creatiile B.A.D. style pot fi gasite si la Sibiu, pe strada Konrad Hass nr.2, in magazinul " A for A" alaturi de alti designeri romani.
Multumesc Adriana Goilav si Alina Popa!



























0 comments:

Post a Comment