BAD Pocahontas-The fashion shoot

 I almost forgot to post these pictures. It's been hectic lately and I seem to get unorganized really fast. So forgive me for that. I have many new posts in mind for you guys but I lack time to get them ready. Will be back soon, I promise.
Now let me know what you think about these pictures. The outfit was really part of my early collection, made around 8 years ago I think. I still like it a lot even now and some items could be worn even for a daytime outfit.


Era sa uit sa postez aceste fotografii de la shootingul de acum multe saptamani. Din pacate timpul parca se scurge mai repede si reusesc sa ma dezorganizez foarte rapid. Am multe postari pe care vreau sa le pregatesc dar pur si simplu nu gasesc timp :( O sa imi revin rapid. 
Pana atunci, va las cu aceste fotografii, si sunt curioasa de parerea voastra. Tinuta este din colectia mea de acum vreo 8 ani de zile.Si acum inca imi place mult, cred ca se pot purta unele piese inclusiv intr-o tinuta de zi.
Ce parere aveti?


The Team: 












0 comments:

Post a Comment