DIY Beauty

 I love home made beauty products because  you know exactly what you put in it and they really work.
I am addicted to my coffee body scrub and honey, cinnamon, lemon face mask. Do you use home made beauty products? I am looking for some cool recipes, and I would love it if you shared yours too. Browsing around, I found some  very nice and interesting tricks that I would try out. Feel free to comment with your recipes links, I will enjoy reading them.
Don't forget about the GIVEAWAY too!


Iubesc produsele home made, mai ales cele cosmetice pentru ca stii exact ce pui in ele si in plus si sunt foarte bune in acelasi timp.
Eu sunt dependenta de scrubul meu cu cafea si masca de fata din miere, lamaie si scortisoara. Voi folositi produse  facute acasa? Eu sunt in cautare de retete noi asa ca m-as bucura daca mi-ati impartasii trucurile voastre.
In timp ce cautam pe internet, am gasit cateva trucuri si retete simpatice pe care vreau sa le incerc. 
Puteti lasa link  cu retete, sau pareri, impresii, abia astept sa le citesc
Nu uitati de CONCURS!


 http://www.sheknows.com/beauty-and-style/articles/982853/diy-chocolate-chip-lip-balm
http://thebeautydepartment.com/2012/05/kitchen-beautician-homemade-lip-stain/

0 comments:

Post a Comment