Happy Day!

 Even if the end of the world will come later today probably, I am very happy. I had a great, funny, exciting, loooong day yesterday. For short, I got my dog back, a very kind person found him 2 days ago and left a message online with contact details. Now the joyful Holidays can come, Christmas Spirit where are you? I am ready to start celebrating.!
Have a great day!

Chiar daca azi, probabil putin mai tarziu, vine sfarsitul lumii, eu sunt tare fericita! Ieri am avut o zi grozava, amuzanta, palpitanta si foarte lunga. Dar, pe scurt va zic ca mi-am gasit catelul pierdut, multumita unei doamne foarte amabile care l-a gasit acum 2 zile si mi-a lasat un mesaj cu date de contact. Acum pot sa ma bucur de magia sarbatorilor!
Va multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi!
O zi frumoasa!





 Hat: no name angora hat
Sweater: H&M
Jacket/ skirt: B.A.D.style
Stockings: Marylin
Boots:Asos
Bracelets: B.A.D. style



0 comments:

Post a Comment