UV Nailpolish

Tomorrow I will be testing the UV nailpolish. I am very curious if this alternative will be perfect for me because I used to have gel on my nails but it  ruins the real nails as time passes. 
I can't have a normal manicure because I work daily using my hands and so the normal nailpolish wears of in a day and I don't have time to paint them everyday.
 So I heard about this UV nailpolish that should last 30 days, and it can be taken of by just soaking  the nail. 
So I will keep you posted on this thing later tomorrow.





Maine voi testa lacul de unghii UV(lac permanent). Sunt foarte curioasa daca aceasta alternativa mi se va potrivii deoarece inainte aveam gel pe unghii si acesta cu timpul imi strica unghia naturala.
Nu pot sa optez pentru o manichiura normala pentru ca lucrez zilnic cu mainile si se duce lacul in maxim o zi, ceea ce ar inseamna sa imi refac culoarea zilnic.
Am auzit ca acest lac permanent ar tine 30 zile si ca poate fi dat jos prin inmuirea intr-o solutie speciala.
Maine va voi spune mai multe.






Photo source http://intheseams.com

0 comments:

Post a Comment