UV Nailpolish Dissapointment





It was exactly one week(when I took this photos) since I got this UV Nailpolish manicure. You don't even have to zoom it to see that it cracked. You think I dug out the whole garden, but I haven't. Actually I peeled some hot potatoes, and one nail popped then, and as usual I worked with my hands, sowing, glueing, crafting stuff ,like always. It should have lasted 30 days, but actualy it was great  for 3 whole days. 
I think the real problem here is the way it was applied, because as I got home the day I had the manicure done, the thumb had a lump on one side.The whole process was like, ok let's get it done. 
Oh, yes, and probably because we went with a discount coupon, we  didn't get the atention as for a full price.
So first I am not going back there, second I will try this Shellac once again, but somewhere else.
 Any suggestions? ( in Timisoara)


P.S. My friend Andreea that got the same manicure, in the same place, at the same time with me, has a similar problem.


A fost fix o sapt( cand am facut fotografia asta) de cand am incercat manichiura cu lac UV. Nici nu trebuie marita poza, se poate vedea clar ca a sarit laucl in colturi si la baza. Credeti ca am rascolit toata gradina cu unghiile probabil, dar nu am facut asta. De fapt am curatat niste cartofi calzi cand lacul de pe o unghie s-a "desprins".
In rest am lucrat ca de obicei, cu ac si ata, lipici, si alte mici proiecte de lucru manual. Trebuia sa tina 30 de zile, a tinut fix 3, dupa care au inceput sa se deterioreze.
Eu cred ca de fapt metoda de aplicare nu a fost in regula, deoarece cand am ajuns acasa chiar in ziua in care mi-am facut manichiura ,am observat o mica umflatura pe unghia degetului mare. Intregul proces de aplicare a fost rapid, doar sa fie facut.
Ah, da, si probabil motivul a fost de fapt ca noi am avut cupon de reducere, deci din acea cauza nu am primit "atentia" la pret intreg.
In primul rand nu ma voi mai intoarce vreodata in acel salon, iar in al doilea rand ii voi mai da o sansa lacului de unghii permanent, dar in mod clar in alta parte. Aveti vreo sugestie?(in Timisoara)? 


P.S. Andreea, prietena mea care si-a facut aceeasi manichiura,in acelasi loc si in acelasi timp cu mine are o problema similara.





Follow my blog with Bloglovin

0 comments:

Post a Comment