Cosmetic Plant-prima impresie

Ieri dupa masa am primit si eu produsele de la Cosmetic Plant din cadrul campaniei organizat de TRENDER.ro
Atent impachetate, nimic nu s-a scurs, nu s-a desfacut, livrare ireprosabila.
Revenind strict la produse, Ambalajul acestora mi-a placut, e minimal ca si design, dar si practic in cazul cremei de ochii si a celei de maini,usor de purtat in poseta.
Am folosit deja demachiantul seara si crema de ochii. Demachiantul este cremos, mi-a indempartat usor machiajul si nu m-au usturat ochii ca in cazul altor demachiante romanesti. Nu am mai folosit crema de ochii niciodata, dar cum lucrez multin fata calculatorului  si pana noaptea tarziu, efectele nefavorabile au inceput sa apara. Deci sa vedem si cum le va combate crema.
O coincidenta interesanta; vara imi combin untul de cacao cu ulei de catina si de masline.Il folosesc ca si ulei de corp si de plaja. Deci probabil ca ma voi indragosti de aceste produse.
Mai jos sunt cateva fotografii cu acestea, asteptand sa fie intens testate.
Mai multe info , pe parcursul campaniei.
Voi ati folosit produse Cosmetic Plant? Ce parere aveti despre ele?

0 comments:

Post a Comment