Cosmetic Plant-crema de maini

 In mod suprinzator , crema de maini de la Cosmetic Plant pe baza de ulei de catina si masline, a trecut un test dur. Vineri, foarte de dimineata, am avut o sedinta foto. 5 grade afara, si un vant nu prea simpatic. Inainte sa plec m-am dat cu crema pentru ca imi simteam mainile uscate. 
Cu toate ca nu s-a absorbit foarte repede, nu ma deranja in mod deosebit acest aspect. Fiindca nu ma gandisem ca e chiar asa de frig, nu mi-am luat manusi.... Deci mainile mele au cam avut de suferit, noroc cu crema. Nu s-au uscat, au ramas fine, chiar daca vantul a fost aspru. Demachiantul il ador! Indeparteaza perfect machiajul, hidrateaza si nu ma ustura ochii de el. Deocamdata crema de contur nu a produs efecte vizibile, dar oricum e destul de prematur sa imi fac o parere. 
Mai jos aveti cateva fotografii din dimineata aceea, si cu crema de maini la mine in geanta.




Photo by Sorin Popa

0 comments:

Post a Comment