Shoes looking for a new home

Sorry guys but this is for my Romanian readers:
Vedeti sandalele de mai jos? Isi cauta un nou camin nu pentru ca s-au suparat pe mine doar ca imi sunt prea mari. Le-am comandat anul trecut de pe un site romanesc care aduc incaltaminte din SUA, se numeste: pantofisenzationali.ro, si desi am cerut marimea 39, (8 SUA) mi-au adus un 40. Tocul care imita lemnul, masoara 12 cm, platforma - 2 cm , sunt din piele alba. Mentionez ca nu au fost purtate decat o singura data si doar pana la magazinul din colt ca sa imi obisnuiesc picioarele, dar degeaba, sunt largi. Deci, doritoarele ma pot contacta la ollie_fashion@yahoo.com eu le-am luat cu 200 RON, dar le dau cu 180 RON. Daca doriti mai multe detalii, please feel free to ask.
d

d2

d4

d3

d5
Poza de pe site, in cazul in care vreti sa vedeti cum arata pe picior.
akemi300b-wht_04

0 comments:

Post a Comment