Making of... Graffiti Sunset

 We are taking advange of the last summer days so the sunlight is what we are craving for. We got a pretty nice sunset in this photoshoot that we had last week at an abandoned pool in the city.
Kiaari was busy so we got Emanuela to do the make-up for the lovely Adriana. You can find more info on her work here.
 I took 4 outfits with me and I wanted Adriana to pick her favorite in which she wanted to pose. And I ws very happy to see that she picked just the one I had in mind for her. Another great thing, the necklace she had with her, was a perfect match. I love it that when we don't get everything planned right to the smallest detail, everything falls in place at the right time.
I am really happy with the result, I hope you like it too.



Profitam de ultimele zile de vara , iar lumina soarelui este elementul dupa care tanjim la fiecare sedina foto.
Saptamana trecuta am reusit sa prindem un apus frumos pentru sedinta foto dintr-un fost strand, unde din pacate acum e plin de mizerie. Ar fi frumos curatat , si reabilitat putin, dar asta e alta poveste. 
Pentru ca Kiaari a fost ocupata de aceasta data, Emanuela a facut machiajul Adrianei pentru sedinta foto.Ma multe info despre ea si cum va puteti program,gasiti aici.
Eu am ales de acasa 4 tinute din care vroiam ca Adriana sa isi aleaga una in care vrea sa pozeze.Ea nu stie asta, dar a ales chiar tinuta la care ma gandisem si eu, cred ca am comunicat prin telepatie ca altfel nu imi explic. Si inca o chestie draguta, ea avea cateva bijuterii la ea, dintre care si un colier masiv care avea pietrele exact ca si culoarea fustei. Nici daca cautam sa cumpar unul identic nu gaseam sa se potriveasca asa bine. Imi place ca atunci cand nu planificam totul pana la ultimul detaliu, treaba se aseaza frumos pe parcurs, chiar mai bine decat daca urmam agenda.
Mie imi place tare mult ce a iesit, sper ca va place si voua.
 





































Photos: Bilootza Photography & B.A.D. style

0 comments:

Post a Comment