Just snapshots



I really love the making of part of each photoshooting so I anjoy  taking the snapshots. But this time I got some pretty nice pictures with just the model. I am in love with this fabric and how it flows in the wind. Andreea also did a great job modelling, even if she wasn't posing for me, I think these are decent shots.
Do you like them?



Imi place foarte multe sa fac fotografiile din spatele culiselor in cadrul sedintelor foto la care lucrez. Dar de data aceasta se pare ca am reusit sa si prind cateva destul de reusite doar cu modelul. M-am indragostit de acest material si de cum se misca in bataia vantului. Andreea a facut o treaba foar buna pozand, chiar daca nu poza pentru mine in acel moment, dar cred ca mi-au iesit cateva instantanee dragute.
Voua va plac?







Dress by me, Essenza clutch and Gio Studio Jewelry.
Model: Andreea Kiaari








0 comments:

Post a Comment