Impresii Cosmetic Plant



Dupa 4 saptamani de teste pot sa spune ca mi-am conturat o parere despre aceste3  produse Cosmetic Plant.
Le voi prezenta in ordinea preferintelor personale.
1.Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de catina si masline (250 ml)-pret:10.40 lei
Dintre toate produsele, acesta mi-a placut cel mai mult. Consistenta,textura si compozitia mi s-a parut ideala pentru un demachiant. pe langa faptul ca stergea urmele de machiaj, si hidrata pielea in jurul ochilor. Pret este mai mult decat accesibil mai ales pentru aceasta cantitate(250ml). Il voi cumpara din nou cand se termina acesta.
2.Crema pentru maini cu ulei de catina si masline (100 ml)-pret:7.10 lei
Crema de maini mi se pare vitala mai ales pe timp de iarna cand mainile noastre au de suferit cel mai mult.
Cu toate ca nu intra foarte rapid in piele si ramane o pelicula uleioasa, este  o varianta foarte buna pentru crema de maini. Ambalajul relativ mic, dar consistent este perfect pentru poseta.Hidrateaza bine, regenereaza si cicatrizeaza micile rani provocate de taieturi sau pielea crapata adanc.

3.
Cremă contur ochi anticearcăn cu ulei de cătină şi măsline (50 ml)-pret:10.80 lei
Nu pot spune ca nu ar putea avea rezultate, dar eu nu am mari probleme cu cearcane sau pungi sub ochii.Este adevarat ca pielea e mai luminoasa sub ochii dimineata, este hidratata si probabil previne aparitia cearcanelor.
Cel mai scump si cel mai mic, pentru mine totusi nu a fost potrivit. Nu am avut reactii alergice, chiar am intins si pe toata fata.Probabil imi voi lua crema de zi, fiind mai potrivita pentru ceea ce am eu nevoie.

Raportul calitate-pret este unul foarte bun pentru produsele testate, chiar le recomand cu drag.
Toate produsele mi-au placut in mare masura si mai mult ca sigur ca voi ramane fidela brandului Cosmetic Plant. 

0 comments:

Post a Comment